keskiviikko 7. lokakuuta 2009

Viksu: Missä on Cara?



Olen vähän kummissani kun Caraa ei löydy mistään ja pappakin on kadoksissa. Cara hyppäsi perjantaina autoon kolmen muun koiran kanssa ja sen koommin ei pappaa ja Caraa ole näkynyt missään. Etsiskelin monta päivää, kävin katsomassa sen lempi-nukkumispaikoissa moneen kertaan mutta kadonnut se on! En ensin oikein meinannut keksiä mitään tekemistä kun ei ole leikkikaveria, mamma ja Emma kyllä koittavat leikkiä minun kanssani mutta ei ne oikein osaa kunnon koirien leikkiä. Viikonlopulla minulla oli kyllä kavereita täällä, 10 saksanseisojanpentua! Ne ovat vähän vanhempia kuin minä ja Anne piti täällä meillä pentutapaamisen.



Ne kyllä treenailivat enimmäkseen niitä lintukoiran taitoja mutta päästiin me sentään vähän peuhaamaankin.



Me ollaan mamman kanssa hoideltu pappan ja Caran fasaaneita, aamulla mennään aina rehukaalipellolle ja haetaan niille kaalinlehtiä syötäväksi. Rehukaalit on hirmu isoja ja minä en näe yhtään mihinkään siellä kaalipellossa!



Kotona ollessamme olen vähän tylsistynyt, koitan kyllä leikkiä leluillani mutta ei se ole yhtään kivaa ilman Caraa.



Kissoistakaan ei ole oikein apua. Koitin saada leikkiä aikaiseksi Rambon kanssa mutta se meni piiloon mamman käsilaukun taakse kauppakoriin!



Yhtenä iltana päätin siivota meidän häkin silläaikaa kun mamma ja Emma olivat saunassa. Raahasin häkkiin harjan ja rikkalapion. Tänne vien yleensä kaikki muutkin aarteet mitä löydän, kadonneet kengät ja sukat löytyvät täältä. En ole kyllä aikaisemmin harrastanut kenkien ja sukkien keräilyä, meillä on niin paljon yhteistä touhua silloin kun Carakin on kotona. Tälläviikolla on pakko keksiä jotain omaa puuhaa.



Pihalta keksin ihan uskomattoman hauskan jutun! Meidän pihalla on puu, jossa kasvaa palloja!



Minusta löytyy nyt ihan uutta kekseliäisyyttä kun olen ainoana koirana hetkenaikaa. Lempihommaani pihalla on mullan syöminen kasvimaasta, mutta mamma ei oikein tykkää siitä. Sitten kun se hätistää minut pois sieltä, niin menen pallo-puulle leikkimään. Heittelen ja jahtaan niitä hurjaa vauhtia ympäri pihaa. Ja mikä parasta, näitä palloja voi myös syödä!
Yksi lempihommani on myös kannonjyrsintä. Meidän pihalla on suuri kanto ja olen päättänyt syödä sen kokonaan pois!



Vaan tulisipa se Cara kotiin jo....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti