keskiviikko 14. lokakuuta 2009

Viksu kertoo: Auts!

Minä olen nyt 12 ja puoli viikkoa vanha ja kävin eläinlääkärissä. Ensin odoteltiin ja haistelin mielenkiintoisia hajuja odotushuoneessa.



Minut myös punnittiin ja painan nyt 9.6 kiloa. Osasin istua näin nätisti vaakalla.



Siellä oli kiva setä joka rapsutteli minua. Sitten se nosti minut pöydälle ja halusi katsoa minun korviani ja hampaitani ja koitteli minua joka paikasta. Sitten se laittoi jonkun ihmeellisen laitteen omaan päähänsä ja koitteli minua senkin kanssa. Tuntui kyllä ihan mukavalta.



Sitten se kiva setä teki aika kurjan tempun ja nipisti minua niskasta. Se oli kuulemma joku rokotus ja se setä sanoi että neljän viikon päästä pitää tulla uudestaan nipistettäväksi. Ei yhtään reilua mutta kai minä sen sitten kestän, ei se paljon sattunut.



Kotona kerroin Caralle ja se sanoi että rokotuksia pitää ottaa vielä aikuisenakin. Cara kertoi että se on tosi tärkeää, sitten pysyy terveenä. Kyllä minä sitten lupasin mennä vielä uudestaankin sinne nipisteltäväksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti