lauantai 5. syyskuuta 2009

Viksu!



Tässä minä nyt olen, ensimmäistä päivää uudessa kodissa.



Me tultiin autolla ja nukuin Emman sylissä melkein koko matkan, perillä kävin ensin pisulla ja söin vähän.



Sitten sain tutustua uuteen kaveriini Caraan. Se haisteli minua ensin pitkään ja sitten se halusi leikkiä. Kyllä minä koitin olla reipas mutta Cara on aika iso ja vielä ihan vieras, välillä alkoi jännittää ja piti mennä Emman luo turvaan.



Minulla on ihan oma sänky, vaikka sohvalla ja sylissä on kyllä kivempaa. Cara on aika reilu kun antaa mun leikkiä sen leluilla mutta pappasta se on aika tarkka, tuli väliin istumaan kun pappa halusi tehdä tuttavuutta mun kanssa.



Mamma kehui minua ja sanoi että olen tosi reipas pentu. Ja hämmästeli vielä sitä kun en ole edes pissannut sisälle yhtään kertaa. Suloiseksikin kehuvat ja sanovat liikkuvaksi karvaleluksi. Välillä jo tiedän ihan selvästi kuka olen, tulen häntä heiluen kun kutsuvat Viksua. Luulen ainakin että se tarkoittaa minua, ainakin saan paljon kehuja ja silityksiä silloin.



Tässä vielä lisää kuvia ensimmäisestä päivästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti