perjantai 25. syyskuuta 2009

Viksu kertoo: Uusia kavereita

Olen saanut paljon uusia ystäviä. Täällä asuvien kissojen kanssa olen jo ihan kaveri, mutta painimaan ne eivät minun kanssani suostu. Silloin ne lähtevät aina karkuun kun yritän leikkiä niiden kanssa. Tässä me ollaan Koljatin kanssa.



Oikeasti minä en kyllä saa mennä sänkyyn, mutta mamma nosti minut sinne kun se halusi kuvan meistä yhdessä.

Meidän lammessa on myös uusia ystäviä. Siellä asuu kaksi ankkaa, Fiona ja Fenix, ja me syötetään niille pullaa välillä, ne tykkää siitä tosi kovin. Ne ei pelkää meitä koiria yhtään ja Carakin antaa niiden olla ihan rauhassa kun sille on sanottu että näitä lintuja ei jahdata.



Uusia ihmisystäviä olen myös saanut. Yhtenä viikonloppuna meillä kävi Essi ja Kalle, niiden kanssa me leikittiin kaikkea kivaa. Tytöt pyörittivät narua ja hyppivät ja se oli hurjan hauskan näköistä. Minäkin halusin osallistua siihen.



Jostain syystä tytöt vaan eivät oikein halunneet minua mukaan siihen leikkiin. Onneksi Kalle alkoi leikkiä minun kanssani.



Essin ja Kallen kanssa oli hauskaa! Meillä on käynyt muitakin ihmisiä ihan vaan moikkaamassa minua, taidan olla aika ihana!



Sitten olen saanut myös uusia koiraystäviä. Meillä käy isoja seisojia treenaamassa jotain lintu-juttuja. Yhtenä päivänä täällä oli Hani. Me vähän Caran kanssa ihmeteltiin kun se vaan makasi meidän terassilla eikä tehnyt mitään. Mamma sanoi että se on ihan poikki treenin jälkeen kun oli aika lämmin päivä. Terassin laatat oli sen mielestä ihanan viileitä. Oli kyllä kiva siinä haistella sitä ihan kunnolla kun se makasi vaan paikallaan. Näyttää aika rankalta noi lintuhommat!



Mutta paras leikkikaverini on silti tietysti Cara!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti